مطالب جدید

محاسبه سریع جمع سلول ها در اکسل

محاسبه سریع جمع سلول ها در اکسلReviewed by Admin on Feb 10Rating: 5.0محاسبه سریع جمع سلول ها در اکسلمحاسبه سریع جمع سلول ها در اکسل اکسل آفیس ترفند اکسل ترفند آفیس

co4832 محاسبه سریع جمع سلول ها در اکسل

در صورتی که با نرم‏افزار Microsoft Office آشنایی دارید حتماً می‏دانید که جهت جمع زدن اعداد داخل دو یا چند سلول بایستی از فرمول SUM استفاده کرد. اما هر بار تایپ نمودن این فرمول جهت انجام عمل جمع ممکن است خسته کننده و وقت گیر باشد. در این ترفند قصد داریم نحوه محاسبه سریع جمع سلول‏ها در اکسل را به صورت سریع و با استفاده از از کلیدهای ترکیبی کیبورد برای شما بازگو نماییم.

بدین منظور:
ابتدا سلولی که قصد دارید نتیجه عمل جمع در آن نمایش داده شود را انتخاب کنید.
حال ابتدا کلید Alt را گرفته و نگه دارید، سپس کلید = را فشار دهید.
اکنون سلول‏هایی که قصد دارید جمع زده شوند را انتخاب کنید و نهایتاً کلید Enter را فشار دهید.
خواهید دید که جمع اعداد، درون سلول مورد نظر درج خواهد شد.


   اعلانات
در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !!

پس از دانلود اهنگ مورد نظر خود , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید



»»» پست ویژه «««

دانلود سریال پایتخت 3 قسمت ششم


راهنمای سایت :
دانلود آهنگ شاد
<--2576398730046--!>